Ausra

Norite pataisyti kūno linijas be vargo ir su gera nuotaika? Laukiame Jūsų aerobikos treniruotėje. Mūsų treneriai pavers mankštą pačia smagiausia dienos dalimi. Skambant gerai muzikai ir turint optimistišką nusiteikimą – jau po kelių treniruočių pastebėsite, kaip keičiasi Jūsų apimtys ir gerėja savijauta.

Mūsų treneriai siūlo rinktis aerobikos stilių, atitinkantį Jūsų poreikius ir tikslus:

  • PRESS BACK – šiek tiek intensyvesnė nei vidutinė aerobika, kurios metu atliekamas klasikinis apšilimas, o treniruotės metu stiprinami pilvo ir nugaros raumenys.
  • LATINO – vidutinio intensyvumo treniruotė, kurios metu mankšta derinama su laukiniais Lotynų Amerikos ritmais. Pasiduokite judesiui ir gerai nuotaikai!
  • PILVO ŠOKIO – keletą skirtingų rytietiškų stilių į vieną sujungianti vidutinio intensyvumo treniruotė padeda efektyviai stiprinti dubens raumenis, raiščius.
  • INTERVALINĖ – aukšto intensyvumo treniruotė, skirta širdies ir kraujagyslių sistemoms gerinti. Tai nuotaikingos aerobikos pratimų ir jėgos treniruotės harmonija geros muzikos fone.
  • KIKBOX – bokso ir kikbokso technika ir deriniai šioj treniruotėje įgauna naują veidą. Tai ne tik originalus, bet ir ypač efektyvus mankštos būdas, nes per vieną užsiėmimą galima sudeginti net iki 1 000 kcal.